Wednesday, April 14, 2010

nahh ,you win -__-



hati panas beb !nsb baik kau adik aku ,klu tak mmg aku dah tempeleng muka kau .alaa biasa lahh ,berebut remote nk tgk cerita masing2 .aku drpd pkul 9 dah tercangak depan tv nk tgk senja permai .tenenettt*bunyi alarm pintu .bpk aku br lps pick up adik aku blk tuition .adik aku lari tros naik ats ,and guess what ?die tros tuka chanel sbb nk tgk coach die main rugby .ape kes kau ni ?hadooyyyy ,but sokayyy mengalahh -_- erggghh ! sejak ade chanel 801 ,astro ARENA or whattsoever tu ,aku dah makin menyampah dgn adik aku tu .kejap nk tgk bola ,badminton ,rugby kejadahh tu .takpe laa ,let him be hakhakhaktuihh .


problem
yeee ,ada sapa2 ksh ke aku online ke tak ke ?aku rasa facebook aku pun dah berhabuk dahh.huhhhhhuuhhh*sapu habuk .okay fool -_- aku rasa tak lama lg muka buku aku tu kne block la kot .takpe ,booriingg *gedik-ness .haha .masalahnya ,laptop charger ni rosak .aku taktau sapa dok gatai jatuhkn charger ni .now ,share charger laptop abah .klu nk online pun kne tgu mlm .sbb kne tgu abah balik kerja ,then baru bulihh gunaaa .podahh booringgg again .

sikalang ,aku tak bwt apa2 .dot