Friday, May 14, 2010

hello mello yello !

uhhh! lamanya tak update !boring ddk rumah .yeahh ,almost everyday ddk rumah hahahaaha .so ,sapa2 yang sama spesies ngn aku angkat tangan !haha .so ,tktau lg bleh hang out dgn kawan2 hari ahad ni :( hermm aku taknk pegi sunway .tolonggglaa ,takda tempat lain ke ?mid ke ?one u ?curve ?cineleisure ?duhhh -_- sorry TERmengeluh :( okay dah ,tolak tepi dulu bab ni .aku rindu korng act :( nk jumpa jugak !hehe

tak lama lagi blog ni akan tersadai berhabuk *uhuk uhuk haha .dah terbiasa pulak tak online .so ,bila msk u nnt tak ksh sgt nk online2 ni .yee dok ?haha rindu hazeem*

sis zati:woi bila nk beli laptop sendiri hah ?nnt dah msk u kene guna lappy tau tak !igt abah kaya sgt ke nk beli utk kita(aku) ?

me:hahhaha dah terlamabat la weh ,nk taknk abah kne beli jgak untk org(aku) .

mak:tu la ,klu dlu kerja kn sng .kumpul duit drpd lps spm dlu ,skang dah bleh beli kereta dah .haha

me:errr?lebih2 la pulak smp dpt beli kereta !haha

hermm ,kenapa la aku tak kerja ekk ?hahaha dah dasar pemalas mmg mcmni .ddk rumah goyang bontot .takpelah ,kerja ke tak kerja samaa je .aslkn aku tlg mak kt rumah .so fullstop .


ergghhhhh !MONEY MONEY MONEY *bila aku nk jd billionaire ni ?haha

okay ,semua aku tulis kt atas tu sume cite keling .mcm2 cerita !haha .carca-marba :)

ACIKIMAK -a new word !haha sapa pnh dga perkataan ni ?aku tak pnh .korng pnh ?haha tak pnh kn ?so ,klu aku nk mencarut sikitt ,sikitt je .bleh la pinjam perkataan ni kejap .haha sorry sorry nmpk sgt krg ajar kn aku ni ?aiyooo -_-

tak lama lagi kwn2 semua pergi merantau ,jd merantau warrior haha okay aku dah mengarut ni o.O herm ,masing2 nk gapai cita2 !so ,good luck bebeh !study elok2 yeaa !

perut makin buncit ,drumstik makin membesar ,pipi makin comel .haha got it ?ahhh pandai2 la fikir .badan dah serupa panda beb:D

dah ,aku dah puas tulis .malas nk tulis meraban pnjg2 .mst boring kn ?haha .okay chow !